у Полтаві:  +38 067 695-30-90    +38 050 980-40-01

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 2 -х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри , авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або за адресою - список сервісних центрів.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон , в якому зазначаються:
       
модель ;
        
серійний номер;
        
гарантійний термін ;
        
дата продажу товару.

Будь ласка , зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс - партнером, ви можете звернутися до точки продажу .

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість , будь ласка переконайтеся що :

  - 
товар , не був у вживанні і не має слідів використання : подряпин , сколів , потертостей і т. п.;
   - 
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
   - 
збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює , обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо :

 - 
є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  - 
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
 - 
було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  -  
неправильно заповнений гарантійний талон.
  


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  -  
природний знос або вичерпання ресурсу;
 - 
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини , запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т п) ;
  - 
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ) ;
 - п
ошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  - 
пошкодження, викликані дефектами системи , в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
 - 
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.