у Полтаві:  +38 067 695-30-90    +38 050 980-40-01

Новинки магазину 

Останні надходження до інтернет-магазину дитячих товарів

Рекомендовані товари 

Товари нашого інтернет-магазину, на які ми рекомендуємо звернути увагу

Гармонійний розвиток дитини

Догляд та гармонійний розвиток дитини до 6 місяців

 Крупна моторика
Батькам необхідно розвивати загальну рухову активність дитини, стимулювати виконання наступних дій:
- підтримувати спроби малюка змінити положення тіла;
- викладати на живіт, перевертати зі спини на живіт.

 

 

Дрібна моторика
Матері треба проводити масаж пальців рук, розвиваючи у дитини такі навики:
- пропонувати дитині іграшку, щоб вона намагалася тягнутися до неї та утримувати;
- вчити перекладати предмети із однієї руки в другу.

 Зорове сприйняття
Пропонуйте своєму малюку яскраві предмети, контрастні прості фігури, щоб Ваша дитина могла тягнутися за ними, придивлятися до них, розглядати.
Дивиться малюку в очі, намагайтесь зловити його погляд, посміхайтесь, та розмовляйте з ним.

Слухове сприйняття
Більше розмовляти зі своєю дитиною, використовуючи різні інтонації, кличте по імені, пропонуйте слухати різні звукові іграшки, колотунчики, дзвіночки тощо.
Дитині подобається подавати різні звуки, сміятися, вона імітує звуки, які чує, тому важливо «воркувати» з Вашою малечею, копіювати її звуки.
Виконуючи звичні дії обов’язково називати їх, наприклад, «будемо їсти», «дай ручку». Артикуляція повинна бути виразною.

Імпресивна та експресивна мова
Обов’язково називайте свою дитину по імені, називайте предмети, до яких вона проявляє цікавість, імена людей, яких вона бачить.
Реагуйте на спроби дитини говорити, коли Ви виконуєте дії в побуті, коментуйте для свого малюка їх словами.

Інтелектуальний розвиток
Для розвитку інтелекту важливо сприяти формуванню цілеспрямованих дій. Годувати, купати, гуляти з Вашим малюком в певні години.
Продумайте ритуал підготовки до сну для того, щоб виробити у дитини здатність встановлювати прості причинно-наслідкові зв’язки. Дитина починає встановлювати найпростіший зв’язок між своїми діями і їх результатом, наприклад, якщо плакати, то дорослі візьмуть на руки.

Гра
Необхідно гратися з дитиною. Пропонувати в якості іграшок чисті та безпечні предмети домашнього вжитку, щоб малюк мав змогу тримати їх в руці, гриміти ними, кидати їх.
Підвішуйте іграшки, картинки із зображенням квадратів, кілець на відстані 45 – 50 см. від очей малюка.

 Емоції, соціальна поведінка
Для встановлення емоційного, тактильного контакту з дитиною необхідно якомога частіше брати її на руки, погладжувати та лагідно розмовляти з нею.
Вашому малюку буде у нагоді: дзвіночки із різного матеріалу; колотунчики (зручні для відпрацювання навику захвату предмету); звукові, музикальні, дерев’яні іграшки; яскраві контрастні іграшки.

 


Догляд та гармонійний розвиток дитини від 6 місяців до 1 року

 Крупна моторика
Батькам необхідно розвивати загальну рухову активність своєї дитини.
Підтримувати та заохочувати малюка, коли він намагається сидіти, вставати на ніжки, ходити.

Дрібна моторика
Пропонуйте дитині іграшки, маленькі предмети для розвитку тонкої моторики. Наприклад, навчайте дитинку знімати із стержня пірамідки декілька кілець та нанизувати кільця на стержень пірамідки, опускати дрібні предмети у вузький отвір.
Стискаючи пальчики свого малюка в кулачок та розтискаючи їх, грайте «дай-дай», «сорока ворона кашку варила», показуйте «до побачення».

 Зорове сприйняття
Закликайте знайти заховану в присутності дитини іграшку. Запитуйте «Де мама?», «Де папа?».
Потрібно показувати дитині іграшки та фотографії з чіткими контурами, дрібними предметами, та обов’язково словесно називати їх «му-му», «гав-гав», тощо.

 Слухове сприйняття
Обов’язково розмовляйте з дитиною, стимулюйте малюка повторювати інтонацію мови дорослого, відтворювати нові почуті звуки, робити танцювальні рухи під веселу ритмічну музику.

 Імпресивна та експресивна мова
Потрібно стимулювати дитину за проханням показувати частини обличчя ляльки або дорослого, впізнавати предмети на картинках.
Вчить свою дитину повторювати нові склади, повторюючи за дорослими, називати людей та предмети складами.

 Інтелектуальний розвиток
Дуже важливо стимулювати пізнавальну активність Вашого малюка розвивати навички:
- шукати іграшку, сховану у присутності дитини, наприклад, дорослий накриває іграшку рушником або коробочкою, і просить дитину її знайти;
- пізнавати значення коротких фраз: «Де м’ячик?», «Покажи носик» тощо;
- навчайте виконувати наступні дії: «Помахай ручкою», «Дай ручку» тощо.

 Гра
Малиш вже може знімати зі стержня пірамідки декілька кілець, нанизувати кільця на стержень пірамідки, ставить кубик на кубик.

 Самообслуговування
Дорослим потрібно формувати навики дитини їсти густу їжу з ложки самостійно.

 Емоції, соціальна поведінка
Доцільно стимулювати розвиток у Вашої дитини наступних навичок: махати рукою на прощання, за проханням обнімати батьків.
В тому випадку, коли спостереження за дитиною дозволяють думати про затримку розвитку емоційно-комунікативної сфери, можливе проведення холдинг-терапії: матуся бере свою дитину на руки, тісно притискає до себе, при цьому мама повинна мати можливість дивитись дитині прямо в очі. Не послаблюючи обіймів, мама говорить про свої почуття та свою любов до малюка.
Спонукайте та заохочуйте свою  дитину до наслідування дій дорослого.
Вашій дитині стане у нагоді: картонні книжки, лялька, пірамідка з великими та дрібними кільцями, фігурки тварин, м’які іграшки, машинка середніх розмірів з шнурочком, іграшковий телефон, музичний металофон, коробочки різних розмірів, кольорів та форм, набір пластмасового посуду, відерце.

 

 


Догляд та гармонійний розвиток дитини від 1-го до 3-х років

Крупна моторика
Батькам потрібно розвивати загальну рухову активність своєї дитини, стимулювати до виконання наступних дій:
- вставати з підлоги,
- ходити самостійно,
- із положення стоячи присідати і гратися в цій позі.

 Дрібна моторика
Дорослим треба навчати дитину:
- роз’єднувати предмети,
- малювати,
- під контролем дорослих відкручувати маленькі гвинтові кришки,
- розгортати загорнуті в папір предмети,
- ставити кубики один на одного,
- перегортати по одній сторінці книжки,
- опускати дрібні предмети в маленькі отвори,
- нанизувати на шнурок велике намисто,
- переливати рідину із однієї ємності в іншу,
- складати папір пополам,
- розкатувати пластилін,
- різати папір ножицями.

 Зорове сприйняття
Важливо стимулювати у дитини навички:
- обходити високі предмети, наприклад, стілець, стіл,
- впізнавати на фотографії себе, знайомого дорослого,
- показувати декілька названих предметів на картинці,
- запам’ятовувати місце, де лежать іграшки,
- підбирати предмети до малюнку,
- знати 2–4 основні кольори,
- впізнавати предмети за малюнком його характерної частини.
Дитина повинна впізнавати свої речі, одяг, підбирати парні картинки чи іграшки.

 Слухове сприйняття
Навчайте Вашого малиша:
- рухатися під звуки музики,
- відтворювати інтонації мови дорослих, співати,
- повторювати короткі слова, почуті при розмові дорослих,
- підбирати за назвою одну картинку із декількох.
Вивчайте з дитиною короткі віршики, вставляйте в них окремі слова.
Грайтеся в «голоси тварин», звуконаслідування: «гав-гав», «мяу», «му-му» тощо.

 Імпресивна та експресивна мова
Дорослим потрібно навчати дитину наступним вчинкам:
- рухами голови показувати згоду чи незгоду, стверджувати чи заперечувати;
- використовуючи звуки, жести, окремі слова, щоб виразити свої побажання,
- повторювати у грі з лялькою знайомі дії - годувати з ложечки, вкладати спати.
- стимулювати мовну активність, спонукати дитину повторювати фрази за дорослими,
- самостійно складати прості та складні речення.

 Інтелектуальний розвиток
Потрібно навчати дитину встановлювати причинно-наслідковий зв’язок на прикладі багаторазово виконуваних спільних дій, розвивати конструктивний та вербальний інтелект.
Навчайте дитину використовувати допоміжні засоби для досягнення своєї мети, наприклад, витягувати за шнурочок захований предмет, будувати вежу із кубиків, складати розрізаний на дві частини малюнок, знаходити той із малюнків, на який показує дорослий.

 Гра
Гра допомагає відтворювати засвоєні раніше дії використовуючи іграшки, «годувати» та «купати» ляльку. У грі є чудова нагода виступати в ролі іншої людини – члена сім’ї, представника будь-якої професії, персонажу улюблені казки (сюжетно-рольова гра).
Вчить дитину збирати різні пірамідки, складати із кубиків «паровозик» та «місток» за зразком.

 Самообслуговування
Батькам потрібно приділяти увагу розвитку у дитини самостійних здібностей:
- тримати чашку, із якої п’є;
- жувати тверду їжу;
- зачерпувати ложкою їжу із тарілки;
- їсти та пити самостійно, використовуючи ложку та чашку;
- знімати шкарпетки, черевики, куртку, штанці;
- просовувати руки в рукава, а ноги в штанці;
- під наглядом дорослих мити та витирати руки, чистити зуби.

Емоції, соціальна поведінка
Батьки повинні забезпечити дитину можливостями в процесі спілкування із дорослими навчитися проявляти співпереживання, втіху, допомагати в простій роботі.
Вашій дитині стане у нагоді: олівці, фломастери, набори кубиків для конструювання (різні за кольором та величиною); набори форм, які вставляються один в одного; м’які ляльки та іграшки, книжки з малюнками і короткими віршами для дітей; дитячий поштовий ящик, матрьошки, іграшки, які складаються із двох-трьох частин; іграшки - моделі людей та тварин; парні малюнки, лото, набір для нанизування та шнурування, пластилін, «пазли» для складання цілого із частин, розрізані малюнки із 2-3 частин, хрестоматія для дітей від 2 до 4 років, фігурки тварин з малюнками, іграшковий транспорт, ляльки для театру.

 

 

Коментарі  

 
0 #1 Charlesnusia 06.02.2019, 14:09
http://alaturka.info
# Amos 17.01.2019 11:25
I look in on day-to-day a sprinkling trap pages and websites to slope printing, but this
webpage offers prestige based articles.
Цитата